? ??????????????Wolf? ????? ?? ???Rating: 4.5 (346 Ratings)??22 Grabs Today. 28545 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????Gir? ????? ?? ???Rating: 4.9 (34 Ratings)??17 Grabs Today. 6621 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Crazy Monke BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday 1 September 2009

menyelam jangan teguk air


bulan ramadhan dah seminggu......
dalam menahan lapar dan dahaga serta perbuatan yang dapat membatalkan puasa,
tetibe jer teringat mase kecik2 dolu......
mase tu aku darjah 2, mula2 aku blaja pose......
pagi muke ceria jer, pasal bangga dalam kelas aku tu, aku jer yang pose.....
masuk tengah ari, muke dah mcm ayam berak kapur, resah gelisah, tapi control macho, ego tinggi...
kecik2 dah ego tinggi.... kwn2 berlari, aku pun berlari, diorang berkejaran aku pun berkejaran, diorang guling atas pasir, aku pun berguling atas pasir, tapi balik nanti menjawab la dgn mak cik ta (mak aku la tu)......
balik jer terus masuk blik air, cakap kat mak bonda nk mandi, ade la dkt sejam mandi..... kuar jer dah kembung perut..... peh.... rase lega giler......
mak pn tanye, lamenye kamu mandi, berendam ker.....
senyuman jer yg terukir.....
hahaha.... ptg nie bley men bola kat pdg, tenaga pn dah recover, rase mcm dpt suppliment power bar....
tapi balik umah jer aku dpt soalan cepu mas dari mak, kamu xpose ker?
aku pn jwb n pertahan kan benang yg basah dgn jwb, pose la, penat nie.....
pas tu mak aku bwk kuar brg2 bukti yg aku tercicir dlm bilik air......
nie senarai brg buktinye.....
1. 3 plastik choki2
2. 1 bungkus kopok mammy
3. 3 sarung ais krim pop
alamak tertinggal la plak......
kantoi la plak........
tapi tu mase kecik tau, sekarang dah ok dah.......
pose penuh start darjah 4......
tu la yang dapataku kongsi....
salam.....

0 comments: