? ??????????????Wolf? ????? ?? ???Rating: 4.5 (346 Ratings)??22 Grabs Today. 28545 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????Gir? ????? ?? ???Rating: 4.9 (34 Ratings)??17 Grabs Today. 6621 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Crazy Monke BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday 28 September 2009

KESERABUTAN YANG MAHA AGUNG

dalam dunia yg serba membangun ni, manusia xdapat lari dari masalah dan keserabutan......
aku yg juga bergelar manusia juga dalam keserabutan....
masuk ari nie, tinggal lg sbln je lagi nk final xzam......
so byk yg tak setle lg, dgn assgmnt, presentation, test, camping, xtvt praktikal, mcm2 adaaa.....
ditambah lg la plak dgn xadenye pulus, lg2 la serabut kepala otak nie....
lg kusut dgn assessment third language yg aku amik, bahasa arab......
nk kene wat persembahan, pastu lakonan, presentation biase la, dkt2 nie dah tentu ade test....
tapi bak kate pepatah, alah bisa tegar biasa....
harap2 aku dapat selesai kn masalah nie dgn tabah, cekal dan bersemangat.....
aku disini perlukan sokongan insan ter syg dan juga kwn2.....
harap2 aku dapat hadapi suma nie dgn senyuman....

0 comments: