? ??????????????Wolf? ????? ?? ???Rating: 4.5 (346 Ratings)??22 Grabs Today. 28545 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????Gir? ????? ?? ???Rating: 4.9 (34 Ratings)??17 Grabs Today. 6621 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Crazy Monke BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday 24 August 2009

pengalaman jadi panduan.......

kapas,
hari nie nama mu jadi sebutan......
lecture aku bertanye, ''best ke Pulau Kapas?''
kami sekelas pun jawab, "bbbeeessssttttt......"
bagi aku memang best......
best sangat......

ari nie kulit aku dah mengelupas, org kate dah nk salin kulit la kate kan.......
maka hilang lah tanda2 dari pulau kapas.......
parut kat betis pn dah mula baik, belang di paha kesan pancaran matahari pn dah beransur hilang.....
tapi ada satu yang yang tak dapat hilang kat aku.....
dan aku pun xnk ia hilang, dan aku juga akan pastikan ia xkan pernah ilang......
ia akan tetap ada dalam blog hati aku,
memori, pengalaman, pasti segar di hati nie.....

yang mana aku belajar,
belajar dari alam, belajar dari guru, belajar dari pembimbing, juga belajar dari kawan2.....
aku belajar dari mereka, dari kecekalan mereka, kesabaran mereka, dan juga kegigihan mereka....

aku nk cerita pasal kawan aku......
die salah sorang dari adik2 aku la....
bley aku kate geng aku mase kat arau...
tapi die yang dulu dgn die yang sekarang dah byk berbeza......
jika dulu asal melangkah je mendaki bukit, baru 5 langkah kepa dah mula pening,
masuk je langkah kesepuluh badan dah mula berpeluh,
belum sempat langkah ke 15 lutut dah mula gegar, nk sampai ke langkah ke 20, pitam menanti dihadapan...... kene la usung bawak turun.....
sebabnye tak breakfast la, bdn tak cukup rest la, nampak itu la, nampak ini la,
tapi hari nie, die dah lain.....
power dah mcm BEN 10......
sambil mendaki mampu bergurau, berlari, bergelak, ketawa, mcm2 ber lagi la.....
bak kate org mcm aku, dah fit lah.....
bangga aku ngan die, kadang2 malu plak aku ngan die.....
die yang bagi semangat kat aku utk terus bertenaga walaupn kadang2 tu dah nyawa2 ikan and nk tercabut lutut kiri aku nie......
thanks dik, coz bagi abg semangat......
lu memang best lah......
dan yang lagi penting, team kiteorang JUARA beb......
KAMBING POWER LAH.......

0 comments: