? ??????????????Wolf? ????? ?? ???Rating: 4.5 (346 Ratings)??22 Grabs Today. 28545 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????Gir? ????? ?? ???Rating: 4.9 (34 Ratings)??17 Grabs Today. 6621 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Crazy Monke BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday 24 August 2009

kapas oh kapas......

kapas oh kapas......
terasa baru semalam aku di dada mu.....
memerah keringat yang xpernh aku duga sama sekali......
bermandi peluh mengejar pengalaman yang tak bisa aku perolehi di tempat lain....
berbasah air masin, yang tak semasin lautan lain.....

kapas oh kapas......
terasa baru semalam kita bersama......
duri dan selumbar telah kusematkan di tapak2 tangan ku......
parut dan luka telah ku abadikan pada tubuhku.....
yang satu hari nanti akan ku berkata pada kawan2 ku, "nie la pengangan PULAU KAPAS"
aku bangga, aku masih mampu mengharungi laut yang serba biru.......
meninjau dasar mu yang indah walau hanya di permukaan air mu.....
aku kagum, aku teruja, aku kaget......
terlalu besar ciptaan Yang Maha Berkuasa.....

kapas oh kapas.......
aku berdoa pada Illahi, bahawa kita kan tertemu kembali......
menguatkan cinta ku pada Illahi....
kapas, kau lah penghubungnya......
pastikah kita bersua lagi.....
Insyallah, jika ada rezki, pasti aku bertandang lagi......
salam kembara penabiru..............

0 comments: